وقتی هوا آلوده میشود بدن انسان نیز دچار سستی و رخوت میشود میدانید علت سستی در هوای آلوده چیست ؟چون هوای آلوده با کمبود اکسیژن ارتباط مستقیمی دارد و مواد سربی را وارد بدن میکند که این برای سلامتی بسیار مضر استعلاوه بر آن وقتی هوا آلوده میشود امگا 3 موجود در بدن نیز کم میشود, خون غلیظتر میشود و همه اینها عامل خستکی در آلودگی هوا استخستگی نشانه کمبود اکسیژن در سلولهای بدن است که موجب کاهش عملکرد سیستم عصبی مغز میشود و درپی آن خستگی در افراد بروز پیدا میکند.اگر اکسیژن سلولهای بدن کاهش پیدا کند، هورمونهای شادیآور مانند سرتونین آزاد نمیشو انجمن زيست محيطي طبيعت بدون مرز ...
ما را در سایت انجمن زيست محيطي طبيعت بدون مرز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 8:03